- هر گونه توهین به مسئولین و کارمندان همیارسیستم از طریق هر گونه از وسایل ارتباطی ، اعم از سند های دیجیتالی ، ایمیل ، سیستم تیکت ، گفتگوی زنده ، ارتباط های مخابراتی تلفن ، فکس و حضوری به هر شکل ممنوع بوده و همیارسیستم امکان قطع کامل همکاری و همچنین پیگیری از طریق مراجع قضایی را برای خود محفوظ نگاه خواهد داشت. برای کاربرانی که هرگونه توهین و حتک حرمت میکنند خدمات پشتیبانی به صورت موقت و یا دائم لغو می شود .
- خدمات همیارسیستم به همان شکلی هستند ،که ارائه می شوند و همیشه سعی ما در بالا بردن کیفیت خدمات است و همیارسیستم هیچ گونه خسارتیدر قبال تخیر به علت قطعی برق،قطعی اینترنت و حوادث غیرقابل پیشبینی نمی پردازد.
- پیگیری باید از طریق پنل کاربری صورت بگیرد پشتیبانی آنلاین فقط جهت مشاوره و راهنمایی میباشد.
- طراحی سایت برای شرکتهایی که ماهیت بازگانی دارند باعقد قرارداد رسمی انجام میشود وتعرفه این طراحی متفاوت میباشد.
- همیارسیستم هیچ تعهدی در قبال رسیدن ایمیل و یا اس ام اس های شرکت اعم از پرداخت صورت حساب ، منقضی ، لغو یا مسدود شدن خدمات و … ندارد و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی در اثر عدم دریافت این پیام ها نخواهد بود.
- همیارسیستم در هر زمان که بخواهد قوانین فوق را تغییر داده یا تکمیل نماید و هیچ گونه تعهدی در خصوص اطلاع رسانی تغییر قوانین به مشتریان ندارد و در نهایت نسخه قابل استناد ، نسخه ای خواهد بود که بر روی وب سایت رسمی همیارسیستم قرار خواهد گرفت و برای همه مشتریان لازم الاجرا می باشد.